Merhaba Arkadaşlar,
Bu bloğu, hem daha rahat iletişim kurabilmemiz hem de aradığımız bilgilere kolayca ulaşabilmemiz için kuruyorum. Bu blog bundan sonra hepimizin :)
Aşağıda bu dönemki ders programınız yer alıyor. Derslerin günlerine, saatlerine, dersliklerine ve hocalarına rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
- Yeşil ile gösterilen dersler, hepinizin aldığı dersleri gösteriyor.
- Sarı ile gösterilen isteğe bağlı seçmeli ders bölümü, eğer aranızda "isteğe bağlı seçmeli ders" alan varsa, cuma günü belirlenen saatlerde ya sabah ya da öğleden sonraki derse girmesi gerekiyor. Alınan tüm seçmeli derslerden de başarı ile geçilmesi zorunludur.
- Diğer dersler ise (meslek etiği, radyasyondan korunma vb), o dersleri seçmediğimiz için derse girmeyeceksiniz. Belki seçen olur diye programa konmuş derslerdir. Onları yok sayın. Ancak hatırladığım kadarıyla "Davranış Bilimleri" dersini alan 1 - 2 arkadaşımız vardı. Eğer dersi almışsanız, o derse girmek zorundasınız. Bu konuya dikkat edin lütfen.
İyi haftasonları :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder